Home / Beachflag / Brug disse trykte sager i promoveringen

Brug disse trykte sager i promoveringen

At drive en virksomhed er hårdt arbejde, og er du selv iværksætter, kender du sikkert til det med at have arbejdsuger på op mod 80 timer. Dette er helt naturligt, men brænder du for dit produkt, er det ikke en så stor belastning. Dog handler det alligevel om at få solgt noget, og det sker kun, hvis du får gjort kunderne opmærksom på det unikke produkt, du tilbyder. I denne artikel kan du læse, hvordan jeg har brugt trykte sager, når jeg skulle skabe opmærksomhed.

Beachflags

Det kan lyde som et underligt promoveringssted, men faktisk er det overhovedet ikke dumt at sætte et flag op på stranden, hvor dit virksomhedsnavn fremgår. Det er ikke sikkert, at der kommer mange henvendelser fra kunder, mens du er nede på stranden, men det er helt sikkert, at de vil huske din virksomhed, når de har set dit beachflag. Det betyder, at nogle af kunderne måske henvender sig til dig, når de er kommet hjem og har læst lidt mere om produktet. Netop på denne måde virkede det i hvert fald for mig, og jeg tager derfor af og til ned på stranden i sommerperioden for at promovere mig selv.

Visitkort og flyers

Du skal altid have et visitkort på dig, så du kan give det til personer, som viser interesse for virksomheden eller produktet. Endvidere er det vigtigt, at du har nogle kort med, som du kan give ud, når du skal til møde – alt andet er uprofessionelt. Lidt i samme boldgade finder du flyers, og dem skal du også have nogle stykker af, så folk kan få et dybere indblik i, hvad du tilbyder.

Har du ikke allerede trykte sager, kan du kigge forbi www.trykpriser.dk, hvor du kan finde et stort udvalg af det hele, ligesom du kan finde et hele til en yderst favorabel pris.  

About Kim Brandt