Home / Flyers / Flyers – effektivt redskab til at fastholde kunder

Flyers – effektivt redskab til at fastholde kunder

Da jeg i sin tid startede min egen webshop, var jeg grøn inden for alle dele af det at drive en forretning. Jeg vidste faktisk ikke engang, hvordan moms fungerer. Det gør jeg heldigvis i dag, men jeg har nu alligevel hyret en revisor, så jeg kan fokusere på det, der skaber værdi for min forretning – nemlig at markedsføre og vækste. En af de ting, som jeg har opdaget, virker ganske godt, er at sende små nipsting og reklameartikler med gratis i de pakker, vores kunder modtager. Nysgerrig? Læs med hvorfor nedenfor! 

Skaber loyalitet og troværdighed

Der er som bekendt ingen “opskrift” på at markedsføre sin virksomhed – man må prøve sig frem, fejle og tage ved lære. Kun på den måde får du indsigt i, hvad der virker, og hvad der måske er knap så effektivt. Derfor har jeg i det seneste år testet effekten af at medsende flyers i kundernes pakker for at se, om det har nogen betydning overhovedet. Resultaterne er ikke til at tage fejl af for vores vedkommende. Vi har oplevet, at en pæn del af de kunder, der modtager en flyer og lidt slik, kommer tilbage og handler hos os igen. De få kroner, det koster os pr. flyer og for slikket, er rigtig godt givet ud, og derfor har vi på det seneste sørget for at gøre det gældende for alle dem, der bestiller noget fra vores shop. 

Vil du selv teste, om det virker, eller ønsker du blot et godt tilbud på flyers til din virksomhed, kan jeg i høj grad anbefale Trykpriser.dk, som vi bruger. Folkene bag er eksperter i alt fra flyers til brochurer, og du får således tryk og materialer i høj kvalitet til en pris, der er svær at diskutere med. Tag selv et kig på deres hjemmeside, og prøv det af – du har alt at vinde! 

 

About Kim Brandt