Home / Memoblokke/Post-it / Lille tip til servicevirksomheder

Lille tip til servicevirksomheder

Jeg driver en mindre virksomhed, som lever af at levere vores produkter direkte ud til kunderne. Det går strygende, men i takt med at vi har fået mere og mere travlt, så oplever vi også dårlige og dårligere kommunikation ved de tilfælde, hvor vores medarbejdere har behov for at give en besked videre til modtageren af den ene eller den anden årsag. Derfor gik vi i gang med at etablere en løsning til dette problem.

 

Og løsningen kom fra en uventet front – og ganske praktisk og simpelt set i forhold til, hvor kompliceret teknologien er i den verden, vi lever i. For i stedet for at skulle iværksætte et fancy system, som vores medarbejdere skulle lære at bruge, så tyede vi i stedet til simplere midler – som er blevet vel modtaget ude ved vores kunder. Løsningen? Helt simple post-it-sedler, som vores medarbejdere har fået udleveret. Vi sætter en seddel op, hvis situationen kalder på det, og det har indtil videre løst alle problemer.

 

Kvalitet er nøglen

En af de ting, som har gjort, at vores kunder har været fuldt ud tilfredse med vores løsning, er, at de små notitser er i super kvalitet. Der skal ikke mere til end en smart, lille seddel, som bliver siddende. Så længe de har et superprofessionelt udtryk, så længe det er nemt for begge parter, og så længe at sedlen er i høj kvalitet, så kommer man nemlig langt!

 

Netop disse krav er da også årsagen til, at vi har valgt at få leveret vores tryksager fra trykpiser.dk, som du finder på https://www.trykpriser.dk/. Her er der supernem service og god levering, som er nødvendigt for, at vi kan fortsætte med denne løsning. Derfor er virksomheden superanbefalelsesværdig, og det er også grunden til, at vi bruger dem ikke bare til vores post-its, men også alle andre tryksager, som vi har behov for at få produceret.

About Kim Brandt